Gruppetrening

Gruppetrening ved Gym Ila

Gym Ila er en plass for intens fysisk trening, og det er utviklet varierende gruppetreninger med forskjellige innhold og målsettinger. Nedenfor følger noen eksempler på timer og beskrivelser av disse. Det tilbys i tillegg andre timer, og timeplanen utvides hele tiden avhengig av etterspørsel og behov.

Se her for oppdatert timeplan

Noen av våre timer:

20/20/20

Timen er tredelt og inkluderer løp, styrke og mobilitet.

25/25

Dette er en todelt time hvor halve timen består av styrketrening og den andre halvdelen er kondisjon.

Running Interval

Denne timen varer i 30 min og består av intervaller på tredemølle.

MMA

Er ikke en kampkunst, MMA er flere stilarter som for eksempel Bryting, Judo, Boxing og Muay Thai. MMA er en av verdens raskest voksende sporter.

Muay Thai

Tradisjonell kampkunst fra Thailand der du bruker hender, albuer, knær og spark, clinch er også en stor del av sporten.

Boxing

Fokus på teknikk, styrke, koordinasjon og utholdenhet.

Yoga Yin

Fokuset ligger i å åpne opp området rundt rygg, hofter, skuldre og skape balanse i kroppen.

Yoga Vinyasa

På denne klassen vil det vil det være god flyt i en varmebyggende flow der vi beveger oss med pusten inn og ut av posisjonene.

JJ-Teknikk

God inntrening av ulike Ju Jitsu Norge-teknikker. Nyttig for alle nivåer.

JJ-Fighting

Fightingorientert, med hovedfokus på slag og spark. Noe nedtaginger og  bakkeløsninger. En time med driv!

JJ-Selvforsvar

Praktiske selvforsvarsteknikker, -løsninger og  scenariebasert trening.

JJ-Barn

Barn og ungdom fra 7 år og opp:
Disiplinerende, motorisk nyttig og morsom ju jitsu trening for barn og ungdom.

JJ-Tiger

(Barn 5-7 år)
 Lek, mestring, og motorisk trening via gode ju jitsuprinsipper og metoder.

BJJ

Grappling på sitt aller beste, og starter der de fleste andre kamsporter og selvforsvarssystemer slutter.

BJJ-NOGI

Brasiliansk Ju Juitsu, men uten GI.

BJJ-Drills

Her fokuserer man på nedtagninger, holdegrep, låsegrep og kamp på bakken.

BJJ-Åpen Matte

Åpen matte for alle, uten instruktør.

Stretching

En enkel time for å forbedre bevegelsen i kroppen.